Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Bezorginformatie

Gratis verzending vanaf 50 euro
Bij bestellingen vanaf € 50,- betaal je geen verzendkosten! Als het totaalbedrag van je bestelling onder de € 50,- uitkomt, betaal je € 8,25 voor de verzending. 

Voor 12 uur besteld, morgen in huis
Als je je bestelling op maandag t/m donderdag plaatst voor 12 uur doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je het artikel de volgende dag in huis hebt. Bestellingen geplaatst na 12 uur worden een dag later bezorgd. Bestellingen die gedaan worden op vrijdag na 12 uur of in het weekend worden op dinsdag bezorgd. Het is ook mogelijk om te kiezen voor een andere bezorgdatum. Deze mogelijkheid krijg je vanzelf te zien tijdens het bestelproces. Het is in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Er zijn een aantal producten met een langere levertijd, bijvoorbeeld onze tuinkassen. Als dit het geval is, staat dit vermeld bij de productomschrijving.

Gratis retourneren
Bevalt een product niet zoals gedacht? Je hebt het product altijd 14 dagen vrijblijvend op zicht. Als het product toch niet bevalt, kun je contact met ons opnemen via info@yarkona.nl. Wij zorgen er dan voor dat het product bij je thuis wordt opgehaald. Stop het product onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat terug in de doos en voeg hier de ingevulde retourbon bij. Geef dit mee als het pakket opgehaald wordt. Het volledige aankoopbedrag krijg je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen van ons retour. Retourneren is altijd gratis.

Track & Trace
Zodra een product is aangemeld bij onze vervoerder, PostNL, ontvang je een Track & Trace code via de mail. Hiermee kun je precies zien wanneer de bestelling bij u bezorgd wordt. In de ochtend van de leverdag krijg je een mail met het tijdvak waarbinnen het pakket wordt geleverd.

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan probeert PostNL het de volgende dag nog een keer. Het is mogelijk om dan de bezorgdatum en/of de bezorgtijd wijzigen. Ook kun je ervoor kiezen om het pakket op te halen bij een PostNL afhaalpunt.

Sommige van onze artikelen kunnen vanwege het gewicht of formaat niet door PostNL bezorgd worden. Deze artikelen worden daarom bezorgd door een andere transporteur. Indien dit het geval is, zult u geen Track & Trace code ontvangen. Wel zal de transporteur u ongeveer een uur voor de bezorging bellen om te laten weten dat ze onderweg zijn.